Friday, August 14, 2009

Rootsi-Taani-Saksa-Soome

Mõnes hotellis padjad sakkisid nii kõvasti,et isegi laeva seina küljest alla tõmmatav madrats ja padi olid parem,kui see mida hotell pakkus.Mu kaamera sai peaaegu surma ja kaotas üsna palju häid pilte ära.
Alustasime reisi tallinnast,laeva nime ma ei mäleta,ning suundusime Rootsi.Laeva peal oli lõbus,hea laev oli.Suvatsesin isegi ööpilte teha,kuid noh midagi alles pole.Rootsis ma eriti pilte ei teinud,kuna suurem osa ajast me sõitsime,et jõuaks võimalikult ruttu Saksamaale.Me peatusime Rootsis ainult Hotellis väiksemas linnas,Karlskrona ,kus oli ästi palju vanureid.Linn ise oli ka üsna tühi.Öösel aga tatsasid noored ringi ja ühes purskkaevus oli mullivann :).Linna alt sõitis läbi lahe rongi tunnel,mille pilt mul mudugi ka ära kadus.

Hommikul sõime hotellis ja siis veeresime kohe autopeale ja järjekordselt zombineerisime autoga edasi.Taani pilte pole mul ka eriti sest seal polnud eriti midagi.Ja hiiglamasuurest jalgratta linnast polnud ka mõtet pilti teha.Mõned Taani ja Rootsi vahelise pildid ja nipet näpet siit sealt.Taanis sõitsime me läbi pealinnast ja siis suundusime hotelli otsingutele.Üsna surmav oli see,suurem osa ajast magasime autos lõpuks leidsime hotelli Roskildes,mille tänavad olid kella 7mest täiesti tühjad,mõned inimesed tatsasid ainult ringi.

Hommikul veeresime 4jarattaga ja mooteri ja konditsioneeriga masinasse ja spidomeetsisime teise Taani otsa.Taanis polnud peale jalgratastele kõlblikumaks ja mugavamaks tehtud asjade,midagi.Üppasime praamile ja kõikusime ja loksusime teisele poole veekogu umbes pool tundi.Ja olimegi Saksamaal.Mul on ainult üks praami pilt alles.Täiesti jumalausk,et pildid ära kadusid ,mul oli kartuli pudru poti ports umbes pilte ja lihtsalt kaamera otsustas et ta enam ei soovi plõksuda.

Saksamaale me läksime rohkem poodid pärast,kuigi me käisime vist ühes või kahes poes ka Rootsis,kust midagi leidsime.Kulutasin hotellidest varastatud elektrit enda kõrvaklappidega ja vaatasime igast erinevaid kujukesi ,kui need kiirelt mööda vilksasid ,kiirteel kimades.Tahtsime rulluda Kieli,sinna jõudes ,polnud me eriti rõõmsad,kuna see linna oli üsna igav,Pool sellest linnast oli hiigelEmaDraakon Laevade sadamasse,mis nägid välja nagu elamurajoonis Betoon majakesed.Head hotelli ka seal polnud,ning poed üsna sakkisid seal.Sõitsime kusagile pismeasse kõrvallinna,hotellitama end.Sattusime mega powerrangerlahedasse linnakesse,kus oli üks väike vanalinna,mis koosnest ühest suurest poodidega üle kallatud tänavast.Õhtul seal muidugi kedagi peale meie eriti polnud.Hommikul aga inimesi paksult täis.Head sõidu kohad olid seal,igast kaared ja värgid.Pilte mudugi ma sealt jälle eriti näidata,kuna mu kaamerale maitsevad tasuta mega bittid.Ahja,hotelli telekas oli ülimalt kuum ja tuus!

Nagu meil juba kohaseks saanud,et ärkame vara ja enne 12 juba Benzineerime autoga järmisesse linna.Suundusime Lübecki.Seal poodlesime päris palju juba,võinoh võrreldes eelnevate Peatustega,kõvasti rohkem.Ja linna oli ka seal ülimalt kõva.Jep kõva,kõik oli seal kivi ja kivi,suured pikad kõverad kirikud ja muud säärased poed.Ostsin endale sealt pusa.ahjaaa,Kosmonautide wc oli ka seal :).Seal sain suuremas koguses pilte ka,kuna seal ikka oli mida pildistada,ja kaugelt ei pidanud isgi otsima.Me läksime linnapeale ja tahtsime ühte kohvikusse minna,aga 100-200m. ennem kohvikut tuli padukas,kaamera sai vast niisutada ja ega talle siis vesi ei maitse,mitte nagumulle.

Shoppasime natuke ja autopuuksutasime edasi.Rostock oli meie viimane linn Saksas,kus peatusime.Kõik head riided ja poed ühel tänaval,Pizzahut BurgerKing ja McDonalds,mitte just kõige paremad,aga kõik 100m raadiuses,see juba ainuüksi ütleb kui lahe tänav see oli.Seal sain muidugi ilusaid pilte ka,ning seal oli meil kõige parem hotell,lausa luksus.Ostsin endale mõned pükste alla minevad püksid,mõned keha katvad lühemad särgid ,leidsin ka jalanusid ,kuid ükski neist kas ei sobinud või polnud minu numbrit.Hea oli ikka seal.Ratta pood oli isegi lähedal,kui nad olid ära kolinud,seega sain ainult kurba kalanägu teha ja vaadata ja limpsida bmxi poe akent mille taga veel rämbid ja viimased rattaad lebasid.Shoppasime päev läbi seal ja õhtul sõitsime laevale,mis väljus hommikul vara,ehk laevale saime kell 1,ja kella 5 või 6 aeg akkas ta liikuma.Laeva peal põhimõtteliselt vegeteerisime ja passisime Gärri Pottivalmistaja saaga osasid.1-5 osa lipsasid nagu jaatis kurgust alla ja oligi juba õhtu.Hommikul vara kella 7me aeg visati laevalt meid maha Soome.Soomes käisime paaris kohas ja leidsin endale Zarast eriti kihvtid jalanõud.Peale poodlemisvajaduste rahuldavat tunnet läksime laevale ja olingi kodus!