Sunday, April 19, 2009

Varba laul



Kuna ma nüüd olen siin kitarri veidike harjutanud ,ja teadagi kuidas mul pidevalt aju genereerib erinevaid mõtteid siis täna olen mänginud peaaegu 8 tundi juba jutti ja lõppude lõpuks sain mingi susserdise kokku,kui ma saan diktofoni siis lindistan ka muusika,hetkel aga siis laulu sõnad:

Kus on su varbad?
mida nad nad teevad?
kus oled sa???

Miks värvid küüsi?
ja sööd saia
kas pesed hambaid ka?

Jooksen üle autotee
oled teisel-pool teed
kätte sind ei saa..

Lendan nagu sääseke
lendan üle autotee
tahan sinu verd..


Öösiti mõtlen
kas sul on soe
miks mõtlen nii??

Mõttes su varbad
unistan kuust
kas oled seal?

Liigub minu varbake
kui ma munapudru teen
kas tahad ka??

Seisan otse sinu ees
appi ära musi tee
kardan ikka veeel...


Võta mu varbad
endale kaissu
kas võtad mind ka??

Kus on su varbad???
mida nad teevad??
Kus oled saa???

Enam minu varbake
enam üldse nalja ei tee..
ta on üksinda...

kui sa näitad mulle teed
oma alvelaevaleee
siis võin tulla küll..

No comments:

Post a Comment