Sunday, August 2, 2009

BOW BOW BOW

Üks asi mis mulle ei eriti meeldi on varajane äratus kell 8 PÜHAPÄEVAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
See on tänu träna vennale kolmandal korrusel,kes on juhuslikult sattunud koju kusagilt kommipeolt.Ja et enda narkootilist surmamõju leevendada,peab ta olemise endale mugavaks tegema.POW POW POW POW,üks sama musa kella 7mest hommikul ,ÜKS SAMA LUGU,nii kui lugu läbi saab jookseb ta tagasi ja paneb selle sama loo otsast peale, peale.Ja see pole mingi suvaline viha hoog,mul on tõendusmaterjali et ta kommis,sest tüübile helistas keegi ja ta rääkis akna peal üsna kõvasti et ma kuuleks,kuidas ta soovitas kellegile: See on suva ma prääga ka kommis ma võin sulle hankida,sellest ei juhtu midagi. No eks ma siis peavalutan edasi.Lisaks kõigele,mängisin mina umbes kella 11nest hommikuti kidra,tööpäevadel.Aga see vend lihtsalt ei austa inimesi.Kella 7-mest Pühapäeval..... bfff POW POW

No comments:

Post a Comment