Monday, November 15, 2010

Jäätis ,kui sõber.

Kord avastasin enda jaoks ühe jäätise.
See oli midagi teistsugust ,erines nendest tavalistest jäätistest ,mida ma olin harjunud muidu imema ja limpsima.
Esimesest lakkumisest ,teadsin,et edaspidi on just see jäätis minu kõige kõige lemmikum.
Poodi sisenedes teadsin,et seda jäätist ma tahan,teadsin ka et peale seda kui selle ostan,ning temaga ühele poole saan,sooviks ma seda veel.Seega vahetevahel ostsin ma neid lausa mitu.

Kõige mõnusam oli aga siis,kui kõik oma jäätiseid maitsesid ning kiirelt kurgust alla surusid.Ma aga ei hammustanud teda,ega kiusanud,ega lasknud ära sulada,täpselt piisavalt palju piiritlesin ta sulamist ning alla neelsin teda just täpselt nii suures koguses,et mulle jäeks veel mitu suutäit.
Suvi möödus ,möödus teine suvigi.
Kuid jäin oma jäätisele truuks.Mitte kordagi ei vahetanud ma jäätist.
Alati valisin selle.
Võtsin teda endaga igale poole kaasa,kui nälg või mõni tähtis sündmus,minu jaoks polnud oluline milline peab olema jäätis.Ma Valisin Alati oma lemmiku jäätise.

Kuid ma lõpetasin jäätise söömise,polnud enam aega eriti.Väga harva sattusin poodi,et teda valida.Ning nii need ajad möödusid.
Üha enam poes kõndisin ma jäätiseletist mööda nii,nagu jäätise lett poleks sealgi.
Nüüd ei oska ma enam seda jäätist nautidagi,sest ajad muutuvad kõik muutub,jäätisest saab smirnoff.Jalgrattast kitarr.
Ma ei oska enam seda jäätist hoida,süüa või selle maitsest mõnu tunda.Isegi kui veedan aega seda jäätist süües.siis peale söömist,pole mul seda tunnet,et oh kui hea.

Nüüd on ta kõigest jäätis mida vahetevahel süüa..

Kõigest jäätis.

life changes
girlfriend becomes friend
and
friends become
someone u once knew.

No comments:

Post a Comment