Friday, November 20, 2009

Master Wier

NONIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ussid.Ma natuke jaurasin vennaga ja lõpuks sain juhtmed korda ja nüüd saan lindistada JUHTMEGA otse pedaalist otse oma programmi,vott kui mõnus.Kõik on veel ikka alg staadiumis,ja quality nõub timmimist ja minu miximis oskus jne kõik asjad nõuavad lihvimist ja mingid imelikud hääled vahepeal loos nõuavad ka lihvimist ja soundi balanceerimine ja mis iganes asjad.Igatahs.Nüüdsest akkan ma asju lindistama juhtmega,loodan et parema qualityga ka.Ja selle suure sündmuse tähistamiseks lindistasin ma oma kõige esimese "programmiga" tehtud loo.Loo nimi on Master Wier , paaris kohast on mingid imelikud helid ma pole veel ära gettinud miks,ehk kunagi uurin asja.Igatahes PALUN!!!!!!! ma olen õnnelik ise vähemalt.

PS varsti peaks üles ka minema kui veel pole läinud!

No comments:

Post a Comment