Friday, November 13, 2009

Yeah

Olen üsna kindel et varsti saan õiged lindistamis vahendid ja akkame taneliga vaikselt lindistama lugusid ja ma annan väikese ülevaate sellest albumist.

Albumi nimi pidi olema alguses 20 kõnnitud... asja aga nüüd kuna ma tükka ega mõtlesin et 20 lugu välja ei tõmba siis panin "Need 10 Käppadel kõnnitud sammu"

1. 77 on taevast
2. Võilille laul
3. Varjud tuules
4. Tsee Tropp Tuulekerises
5. Saag & Lamp
6. Kaks eri sokki,kaks eri tossu,kahest eri majast tuleb tossu
7. Vaatlus kaks & krigisevad naelrattad
8. Ajathor
9. Viiis viiimast vihmast päeva
10. (Viimane)[,sest sellel lool pole veel õiget nime see on vb ainult hetkeline.]
11. Varjud Marsilt [extra,originaal lindistus]
12. Võilille laul [extra,see kuulus esimene laul meil,originaal]

ütlen veel seda et kõik on üsna kahtlases olekus kuna tanelil pole hetkel eriti aega,ja ma olen üsna üksinda neid kõikki asju siin paika pannud,võimalik et kõik muutub veel.10 lugu,selles olen kindel,rohkem mitte.Rohkem ma hetkel midagi öelda ei oska,ehk hiljem kui juba lindistus on käsil.

No comments:

Post a Comment