Thursday, January 22, 2009

Ostsin Halls'e


Liiga vähe funktsioneerin,seega haigus tuli mind taaskord katsuma,nüüd passin toas,ning vaatan STARWARSI,nöördipowerranger hunjaaeeruum jumal küll,asjandus võidule.Askeldasin Utuubis ning ,siis tuli mulle pähe Dead Poetic,mida on mul ka playlistis,nüüd 2 albumit,ennist elas seal kõigest 2 lugu.Ühe neist lisasin siia.Hea lugu on,kunagi kuulasin rohkem ka.Ma pole tükk aega ,või kui ma ei eksi siis,vist mitte kunagi kellegile kirja saatnud.Ning täna kella 5e aeg öösel otsustasin seda esimestkorda enda täispikkuses elujooksul teha.Ootan pikkisilmi nädalavahetust.Hoolimata mu tervisest kavatsen ma talle ikka külla minna ja elada igat minutit võimalikult pikalt,kuna tean,et seal saan korralikult puhata,ning mul poleks külm,ega ükski mure ei tuleks mind kimbutama.Kõigil on mingisugune moodus,end kõigest vabastada,neid võib olla ka mitmeid,kuid minu jaoks on selle isiku seltskond,mis eemaldab klambrid igasugustest raskustest ja probleemidest mis lebavad mu hõlmadel.Pean veel mainima ,et pühapäeval ei tule Siili osa,kuna ma kavatsen paariks päevaks Radarilt kaduda.Kui veel midagi tähtsad kellegil on rääkida või mõni tegevus piinab kedagi,mida ta tahab minuga jagada,siis palun enne laupäeva teavitada.

No comments:

Post a Comment