Tuesday, October 12, 2010

miks kõik passivad -.-

Selles mõttes nagu..et ma sõitsin trolliga kodu poole ükspäev ja pidin ümber istuma pelgulinna mäki peatuses.
Istusin buss nr 22 peale,sisenesin taga uksest ja koheselt jäi mulle silma üks kena noor paar poisse kes olid väga ribadeks end joonud või siis millestki väga väga orgiaks tõmmand,ma jälgisin neid kuidas nad pidevalt istusid ja tõusid jälle püsti ja pm posiotsineerisid iga peatuse järel ,kui mul lõpuks juba igav akkas siis ma nägin et mingi müts keset bussi mind passib täiega.
Mõtlesin et vaatas äkki oopis neid samusedki jollereid aga nooop,kui silma kontakti uuesti hakkasin sinna poole looma siis ta melon silmad suumisid,isegi peale seda,kui noor homo laksu mehed bussist lahkusid.

TA ikka jälgis -.- lõpuks ma akkasin naerma ja õnneks tuli mu peatus ja akward tunde pärast ma ka bussist üppasin välja.

Zuumi veel ,kui julged ütlen .

1 comment: