Monday, October 18, 2010

TINNNN

Sisenen klassi,istun enda koha peale võtan oma kaustiku ja tinteka,akkan kirjutama ja tuleb välja et enam see ei kirjutagi.
AHAAA I BEAT JUUU I KNEW THIS WOULD HAPPEN,

Ühesõnaga võtsin siis tindi pudeli ja hakkasin seda kõikke seal täitma,rahulikult keerasin tera ära,tera avamis RIISTAGA,hoidsin vasakus käes kõikki asju,paremas käes täite pudel"so faar so good,pea asi et midagi maha ei lähe",kallan tinti ,täitmis kohta,eemaldan pudeli kork peale,kõik on ikka veel ilusti. mhhhhhhhh

No paneme siis tera peale tagasi.JA JUST SEL MOMENDIL KUI MA LÜKKASIN TERA tagasi,pritsis kõik välja sealt.!!!!!!!!!!!!! mul oli mega akward olla,hea et kaustik oli all,muidu oleks terve laud tinti täis,käed olid mul nagu ma ei tea mis pasaga koos.Ja kaustik ujus. Oma täis nuusatud salfakaga korrigeerisin seal neid kahjusid ja õnnnnnnnnnnneks enne tunni algust suutsin likvideerida suurem osa füüsilisest kahjust ja kedagi väga ei kottind ka vist minu mõttetu jura.

JEEEEEEEEEEEEEEEEEE

2 comments:

  1. waat miks sa sellista asja nagu pastakas ei kasuta?:D:D

    ReplyDelete
  2. seeeeeest mul on parem kirjuts relv :D

    ReplyDelete