Sunday, January 16, 2011

18.jan.2010-17.jan.2011

Mhh,
Üpris raske on mõelda tagasi ,kõikkidele nendele sündmustele mis on juhtunud viimase aasta jooksul.
Väike ülevaade ja kokkuvõte siis lahedamatest sündmustest.
Kõigepealt,ma hakkasin jurama Rebz ja Siil asju värviliselt ning vaikselt arvuti tehnoloogia peale üle läinud.
Kuid siiski,pole ma old fäshion scetshe unustanud, üldiselt olengi nende peal ,sest mu enda arvuti on hetkel katki.
Samuti olen Tegelastega vaikselt rahul,veidike on toimunud progressi põhi storys, samuti on tegelased vaikselt oma välimuselt,iseloomult paikka loksunud.

Minu muusikaga seoses tegevus on lindistamise rollis langenud,kuid "inspiratsioonilisel tasemel" olen ma kõvasti tõusnud.Olen hakkand kuulama suurema rangeiga artiste,õppinud uusi tehnikaid,kiirust,rütmi ja muudki.
Samuti olen kõvasti uut materjali välja pumbanud.
Need on siis põhiliselt sellised asjad mis minu elus ei muutu eriti.



Järgnev on segapudru igast eri asjadest.

Aasta algas nr 18nega mis oli 1aasta minule ja becale.
mis järgnes Sessioniga,mis tuleb taas varsti.
Mis järgneb minu ja mu venna sünnipäevaga.
Peale mida on jürgeni sünnipäev.
Ma ei mäletagi mida ma oma sünnipäevaks eelmine aasta sain,oli vist layd back üsna.
Kevade alguses ,tekkisid probleemid mul suhtega vaikselt,peale seda oli täielik langus mis süvendus suve lõpus,ning võttis lõpuks oma sügavik sügisel/talve alguses.
Peale seda hakkasid asjad muutuma kõvasti.Ja nüüdseks on üldiselt kõik laabunud.
Samuti oli suvi,üsna reisirohke,juba kevadel olime igal pool laiali.
Sai käidud võrus.Jaanipäev ,muhumaal,mis oli epix kaarli juures,mitu päeva alkoholi ja kuumad naised :D.
Samuti sai suvel käidud ujumas,mida ma pole 12 aastat teinud.
Kõvad head peod,jürgeni tsill,Beca juures ,sauna õlle järve pidu.
Reis soome,sugulaste ja peredega,kus oli kõva funn.
Peale seda,sügisel läksin ma uuesti soome,paariks nädalaks ning tulin tagasi uue kitarriga.
Peale mida mu kitarri õpe on ka süviti nüüd mu peas.
Käisin veel Võrus vanaisal abis.
Üldiselt oli sügis-talv väga kiire aeg,käisin koolitustel,kitarr,reisimine,suhte probleemid,lahkuminek.
Taastumine,elu ümber korraldamine,uute asjade õppimine.KÕVASTI SÜNNIPÄEVASID.
Nüüdseks ongi juba kõik sünnipäevad,jõulud,aastavahetus ja läbud otsa saanud .
Märtsis vast hakkab see tsükkel taas peale.

Tundub nii,et põhi Märgid minu eelmise aasta jaoks on :
Uus kitarr,Lahkuminek,Loengud,Reisimine.

Nii palju tahan veel öelda,et see aasta oli minu jaoks üks kõige põnevamaid aastaid üldse,kõvasti tegevust,pidevalt liikumine ,draama,peod,sugulased,sõbrad.
Kõike kõike..

Jep,kõik vast.

Ahjaa,kui te mõtle et kell on 5 peaaegu,miks ma ei maga?
Mul pole aimugi,ma lähen kitarri mängima kohe vist.

No comments:

Post a Comment