Saturday, January 8, 2011

Rahulolu

Millest tuleneb rahulolu,kas sellet,kui teed midagi sellist,mille kallal oled ülimalt kaua vaeva näinud ning see õnnestub lõppudelõpuks hästi,või siis pigem,et sa ei pea midagi tegema korraks,kui sul on õlgadel ülimalt palju kohustusi.
Või lihtsalt oled millegiga rahul,et :"mhh see on päris hea,selle joonega siin ma olen rahul,jätan alles".

Mul on üks hea tunne olnud korra,või paar.
Üks oli siis kui ma puutusin esimest korda oma kitarri(uut),siis ma tundsin ,et ma olen selle kitarriga rahul,selles on kõik mida ma soovin.
Teine rahulolu oli siis ,kui ma ärkasin ühel hommikul ning ta oli mu kõrval.Siis ma olin rahul kõigega.Sest tavaliselt pole ärgates kedagi mu kõrval.

2 comments:

  1. Rahulolu tekib siis, kui hing saab oma laksu kätte. See laks võib tulla ükskõik, millest. Pole tähtis, kui suur see doos on, mõnutunne tekib igal juhul.

    ReplyDelete