Thursday, January 20, 2011

Sarjad

Mhh,
Ma olen vist nii palju sarju läbi sirvinud,et enam ei mäleta ,milliseid sarju ma kunagi vaatasin.
Kahte liiki vaatan ma : Anime,(ja põnevus draama,fantasy teema)

"Lost" -
võidab esikoha oma mega supper geniaalse storyliniga ning äktioni ja supper müsteeriumitega

"Heroes" -
Samuti üks lahe,orginaalse ja ülimalt huvitav NERD sari.

"Death Note" -
Geniaalne anim,poisist kes saab enda võimusesse reaperite nimekirja raamatu ja hakkab seda enda haks kasutama,Põnev,strateegiline,dramaatiline.

"Elfen Lied" -
Üks kõige vägivaldsemaid ja armsamaid animeid ever.

"Naruto" -
Kõige pikemaid sarju üldse,mis kestab siiamaani,samuti on see anim,räägib ninjadest ja draama osa on sõprusest.

"Supernatural"
ma pole seda lõpuni vaadanud,kuid nii palju kui ma näinud olen on see üks parimaid õuduka sarju.Kummitused,vampiirid ja saatan.

"Dexter" -
see sari on nagu DeathNote,kõik keerleb ühe tegelase ümber,kes kavaldab ja on geniaalne ja omapärnae maailma paremaks muutja.(MItte multikas)

"Gantz" -
suht mindless killing spree anim,mis kahjuks on vaid ühe hooajapikkune,kuid selle manga on väga põnev.

"Samurai Jack" -
lihtne geniaalne ameerika multikas

"Regular Show" -
Räägib kahest lambikast tüübist,kes pidevalt teevad idiootseid asju ja tsillivad nagu nerdid.

"Sponge bob" -
Kõik teavad,kõigile meeldib.

Lisaks olen veel igasuguseid Animeid vaadanud,ei mäletagi enam kõiki neid.
Peaaegu kõik nendest on lõppenud, Supernatural ja Naruto veel endiselt käivad.

No comments:

Post a Comment