Monday, January 24, 2011

Isend.

Oli kord inimene,keda nähes mu aju hakkas tööle teisel reziimil.
Ei tea miks.

Mitmeid tundeid tekib,kui sa kohtad kedagi lahedat või normaalselt ,kedagi sellist,kes paneb sind imestama,kui andekas,tore,sõbralik,ebainimlikult geniaalne ta on.

Meeldivus,(armumise moodi)
Sõbralikkus,(sõbralikult)
Meeldivuse teine versioon,mis kujutab endast seda tunnet,et sa tahad inimesega lihtsalt koos olla,et nautida tema ,lauseid,maailmavaateid ja tema positiivset laengut omandada.

Mina ei teagi milline neist tunnetest minule pähe lõi,kui ma teda kohtasin.
Hakkasin veidralt käituma ,minu iseloomu seest puges välja veidike teistsugune olend,kes isegi ei sobinud ,sellisesse seltskonda.
Aga sellel inimesel oli nii tugev tunne/laeng ,mis suutis mind muuta paari tunniga.

Igakord, kui tema seltskonnas viibin siis muutub minu aju ja hakkavad tööle mõned muud selle osad, mida ma pole kunagi kasutanud..

Ehk,ma naudin ta seltskonda,ning imestan kuidas ta suudab mind teistmoodi tiksuma panna, see on põhjus ,miks ta on nii salapärane isend.

No comments:

Post a Comment