Sunday, January 9, 2011

Esimene.

Sinu esimene armastus,suudlus.

Paljud räägivad sellest värgist.
Kas see on tegelikult väga oluline ,sest mõnel on võibolla esimene suudlus mõne väga rõveda persooniga ja vb isegi veel sunniviisiline.
Üldiselt minu esimene suudlus,kui nüüd mõelda ,siis esiteks esimene huulte vaheline kontakt tüdrukuga oli,kui ma olin 14 ,(musi).
Areng toimus kui olin 15-16, üks tüdruk kellega ma polnd kordagi musi teinud,tahtsin talle musi teha,kuid ta avas oma suu ja lükkas keele mulle kurku.Jäin hämmingus mõtisklema,silmad polnud mul kunagi suuremad olnud vist.Peale seda ma ei tahtnud kedagi suudelda.
Esiteks ma ei osanud.Teiseks,polnud ka kedagi sellist kellega saaks sellist asja harjutada.

Mõni aasta möödus ning,ma leidsin endale sellise tüdruku,kellega ma lõpuks SEDA TEGIN.
JÕHKER progress.
Tsillisime niisama,ta oli pikali ja ma istusin põrandal ja ütlesin,et :" ma tahan ühte asja proovida."
No aegamööda õppisin ka keelega suudlema,olin vist siis 17.
Tänapäeval suudlevad juba 12 aastased,võimalik et isegi nooremad.Ei teagi ,kas see suudlemine nüüd nii oluline enam ongi .Mis viib mind järgmisele teemale.

Esimene armastus.

Ma ei teagi täpselt mida ma peaks mõtlema selle all,kuna armastust Fraseerida on juba üldiselt keerukas. Mõtlesin siis nii,et kui sitt mul on olnud ,kui korvi olen saanud .Ma olen ühe korra saanud niimoodi korvi,et mul kulus üpriski palju üle saamiseks,ning valus oli ka. Aga ma ei tea kas seda võib ikka armastuseks nimetada. Armastus on vast,selline asi,mis paneb sind tiksuma ning liigutama,proovima veel ja veel, isegi kui oled pressitud nägupidi põrandaleja võimalusi sulle ei anta. Kui kohtad seda isikut tänaval ,siis mõistus kaob ,käed hakkavad värisema,ilma et ta sind näekski.
Seega võin öelda, et ma Olen olnud armunud,1-2 korda. Armastanud aga kedagi olen samuti, üksikult julgen öelda ,et armastan siiani.

No comments:

Post a Comment