Monday, January 17, 2011

More Boring pask.

Mida usud ja mida mitte,

Vaimud,Kummitused? Jah usun,täpselt nii palju ma jumala asjadest usungi,et kui inimene sureb,siis tema vaim/hing/kosmilineenergia(ala mida iganes) lahkub ta kehast, Ning taas kehastub,või jäeb hängima "kummitama".

UHVOD? Muidugi,mina usun 100% ,et nad eksisteerivad ja olen 100% kindel et nad tsillivad maapeal.
Peale selle usun,et uhvosid on täpselt nagu meie planeedil on eri rassi inimesi, (eri rassi uhvosid).
Mõned nagu venelased/ameeriklased(hea näide lihtsalt),tulevad relvadega,mõned nagu hipid love and peaceiga.
Keegi ,sõjaväekindral või midagi,ennustas,et uhvod tulevat jaanuaris inimestega suhteid parandama.Ma juba ootan pikkisilmi,et kas siis asju pakkima hakkata,või pommivarjundit ehitama hakkata.

Surm? EI karda, mis seal uskuda ka,kui tuleb surm siis tuleb,inimkond nagu me oleme,consumerid,ma olen täitsa päri,et me võiks varem või hiljem surra.

Maailmalõpp ja pask? Eks ta ikka tuleb,1 jääaeg on ju olnud,samuti surid dinosaurused,mis iganes põhjused need on,maa sisesed,või astronoomilised,või hoopis Uhvod.Varem või hiljem jõuab see ring taas ka meieni.
Kardan maailmalõppu?Eip,mitte üks raas.

Mis kõige naljakam,Maailmalõpp nagu öeldakse,"maailm saab otsa",pole maailmalõpu sünonüümiga midagi pistmistki.INIMKONNALÕPP on tegelikult see millest kõik rämedalt assbativad.

No comments:

Post a Comment