Thursday, December 11, 2008

All those beautiful boyz

I Hate to see
I like to see
I Dont mind when i feel alone
Its just a sickness eating my bone
Will it be over before you show up?
or will i be gone and you wount know whats up?
I wount argue
I wount lie
I wount feel
I wount neel
I dont know love
Its Just Hell whats Above

Seisan jalgupidi madalas udus
Ma ei märganudki kui su käsi kadus
Tuul külma õhku mulle näkku puhub
Kusagil põõsas üksik tüdruk salaja irnub
Mu jahtunud silmad teda ei leia
Äkki teda ma otsida ei taha või ei pia
Tundub et üha rohkem ta mu üle naerab
Olen ta lõksus ja ta loodab et mets kärvab
Aga mul on neli kuuli ja aju mis kasvab

Otsustasin Ärgata Vees
uinusin vannis ,vesi silme ees
Enam Tõusta Tahtnud
vanni põhja olid mu juured kasvanud
Kuid Vesi Tõusis
tean et olen istukil ka kössis
Mõtlesin,Karjun Appi
kuid selleks oleks vaja räigelt pappi
Silmad Ujusid Ringi
nägin põrandal oma uusi punaseid kingi
Kas Enam Saab?
ei usu et keegi mulle külla tulla taab
Pole Üldse Ilus
mäletan kuidas ta oma juukseid silus
Kiri Põles Maha
külmas talves mind kinni jätsid ukse taha
Tahtsin Sult Küsida
kas oled tahtnud kunagi minuga seksida?
Nüüd Uputan Silmad
tead,su käed polnud kunagi külmad
Otsustasin Uinuda Vees
uinudes polnud sind ikka mu silme ees.

No comments:

Post a Comment