Monday, December 1, 2008

Keerle jah

Organiseerin endale klaasi vett ja siis jutustan,kuidas minul vahepeal asjad kulgevad.Nonii,laadisin doomino küpsised kõtusse ning sasisin soengu pähe.Kõik on viimasel ajal täpselt samamoodi nagu koguaeg ikka on olnud.Ei ole mingit tõusu ega langust.HAHA tõusu ja langust. Okei,igatahes,vahetevahel on ikka kellegil paanika,või on oma halvatuju jätnud ahju soojenema.Aga midagi muud polegi ju.Eelmine nädal oli piisavalt hea.Draamad,lahendused,ning jürgeni juures sai end elustatud.Makes you feel UNNORMAL again.Seda ongi vaja,end laadida ja siis tühjaks sõita.
sõõrikubaaris dieedil. says:
pisike totulotu poku soku sisse panen noku
haha.Kuid ma arvan et varsti see samunegi ahelreaktsioon kaob mul.Läen isale tööjuurde appi,saan ka tasu selle eest vast.Samuti nv sõidan emaga Võrru,Saan Evaga kokku :)PAREM OLEKS ET SA PÜHENDAD MULLE TERVE OMA AJA,sest mul eriti rohkem sõpru pole seal.See pärast võrru ma läengi.Kasutan võimalust ja saan sõpradega kokku keda eriti tihti ei näe,või keda üldse pole näinud.Keegi rääkis et talve aeg on armumise aega,mulle tundub rohkem et armumise ja sellega seoses probleemide tekkimise aeg,utsitan sõna probleemid.Kuid noh,ega aastaaeg ei määra ära,kel probleeme rohkem või vähem sel ajal olema peaks.Kõigil meil neid on.Aga just rohkem hakkavad silma.Sest külm aeg,nagu talv meil on,inimesed on rohkem koos,räägivad omavahel rohkem,suhtluse tase on tipptasemel.Loogiline et probleemid kerkivad esile.Oleks suvi.ei kirjutaks ma hetkel siia vanaisagi,hoopis laseks rattaga ringi ja grindiks kumme.
Oled klamber,
oled sokk.
Oled number,
oled kokk.
Olen stepsel,
olen imur.
Olen kapsel,
olen kiimur.
Oleme üksi,
oleme kaugel.
Oleme varksi,
oleme ,ah putsi.

No comments:

Post a Comment