Tuesday, December 16, 2008

It's Justice,Kiizy!

Nihelen ringi,uitan põrandal,väänlen voodis ja juuksed on elektrit täis.Ruloosid ei tõmba enam nii tihti ma üles,joon mõõteklaasist vett kallan sealt lonksu oma lillele ja sõnan:"Sullegi kallis"Mu tuba on korras,sest ma pole siin mitte aadutki teinud.It's Justice,Kiizy! Nüüd ma mõistan et miks ta ütleb,Do the Dance,sest It's gonna be hot! Söön piparkooke ja mandariine nagu jõuludele kohane.Söön vähe,mitte pallu,ikka kell 5 hommiku sööki ainult..Rohkem ei jõua,kõht on kokku kuivanud,paha hakkab kui palju söön,tunnen jamalt end,ma ei vajagi rohkem vist.Phantom,i will get u ,never will give up.Olen viimasel ajal muutunud rõõmsamaks,hoolimatta recent eventidest.Kõik tundub Dialed,ma saan kõigiga jälle läbi nii nagu tahtsin,ma tunnen end jälle hästi.It's over.Lõpuks näen ma enda käsi ka.Uusaasta here i come.Two bottles of rumm.Peaks mainima veel seda,et mõni oskab olla armas just kõige ootamatul hetkel ning tühjast,ma pole midagi teinudki ja tuju läheb heaks.Muide mul msnis 2 inimest online,ja need tudivad ka.See selleks,mul on plastikust joonlaud.

No comments:

Post a Comment