Sunday, December 7, 2008

Hei

Are you Here with me? The album leafi kuulan,istun appearoffline vaatan kes offline jäjrest läevad,passin filme ning ragistan valusate hammastega piparkooke,3 päeva järjest olen,joonud pudelist rotu,õginud halse,c vitamini,suristanud ninna ning nüüd jõin jäätist juba;).Võrus oli nii hea.Kolmepäevaga võtsin vist 3-5 kilo juurde,sest võrumemme teeb lihtsalt nii häid kotlette pikkapoissi ning erinevaid salateid mida jäädki sööma.Sõin seni kuni enam midagi alles polnud.Rahulik oli võrus,kuna EVAGA ma kokku ei saanud,kes oli millegi pärast telefoni peale talle helistamist välja lülitanud,siis temaga ma ei kohtunud,ei saanud kätte teda.JAH eva,ma ei tea mis värk oli ,loodan et sul hea seletus!Sinu pärast ronisin võrru....
Aitasin siis memmet köögist ja hoolisesin selle eest pidevalt mingi rohi oleks kurgus suus või ninas.Ajasime juttu vanaisaga ja käisime linnas igast poodides.Rüüpasime visik pärast memme sünnipäeva puhul mis oli eelmine nädal ja soovisime vanaisale ka õnne,kuna tema sünnale me järmine nv kahjuks ei jõua.
Polnud müsterigöörliga mitu päeva rääkinud ning näed,leidis mulle ka aega:).Siiski alati meie vestlued on veidrad ning uudised on alati head;).
"I wanna sahabala you",ma sind ka,mis iganes see ka ei tähendaks.Saad ka tervemaks vasrsti siis saan rahus olla.Magasin mudugi halvasti nagu alati,mis siis et sohva oli pehmem kui mu voodi.Minu enda loks voodi jäeb alatiseks vist mugavuse tipuks,Ehk mul ongi vaja väärakat ja ebapehmet voodit xD.Olin piisavalt tujust ära,et mitte toksida sõnumeid või kellegile eriti helistada,lihtsalt passisin tühja 3 päeva.Autos ei maganud ka,passisin aknast välja ja mõtlesin mis edasi saab nüüd.See nädal tuleb jälle hea,isal veel abi vaja löhen tatistan oma nohuga seal ja nv siis jälle "vanavanamate" sünnipäevale.Viimasel ajal veedan kvaliteed aega oma emaga.Koju jõudsime nii 10ne aeg,haarasin kohe alkoholi vaba siidri kätte piparkoogid ka,lükkasin appear offlinei end ja niisama passisin aega surnuks.Kuni filmid said otsa.
"õhtuti saaalaja,köögis naistest mõtlen ma" Jäääär on hea.Mul oli võrus köögis istudes nii palju vaba aega,et ma lõpuks suutsin asjad enda jaoks sirgeks mõelda.Ja noh mõned teatud asjad näitasid veel suunda ka.Kui kodus arvuti istusin,siis mõtlesin et oh,äkki mulle on mõni kiri,kuna ise ikka kirjutan mõndaele siin kirju,ennm kui magama läen,aga ei midagi,absoluutselt ei midagi.Isegi mitte sõimukaid polnud :( kui viitsite siis saatke vahest kiri,sisuga :"tere" siis on mul rõõmsam olla :)
100% uus aastal!

4 comments:

  1. Tere!
    ma kirjutasin sulle päris palju msni -.-
    Offlaini nagu. Ju siis sul nii võimas msn, et sa ei saa neid kätte,et sa mulle vastand pole or idk :O
    Igatahes, ma üritasin sulle kirjutada:)
    Teinekord oleks siis vist jah targem orkutis läändida.

    ReplyDelete
  2. tule tagasi juba :**

    ReplyDelete