Monday, November 24, 2008

Drawing 37-39.

Nonii,see on minu meelest üks geniaalsemiad asju mis ma elusees olen välja leiutanud,ta nägu,ta olek ning see kus ta on on lihtsat wtf? see pilt iseloomsutab minu joonistamis stiili 100% ,joonistangi selliseid asju mis ei tekitab loogilist effekti samas,mins näitab,kui loogiline ta ise samas on."I have been inside this pipe for 1000 years":D,nimi ütleb kõik


Teine pilt,kuna mind laupäev ja pühapäev polnud,siis need pildid lisan ka.Vahest tekib selline olukord,kus keegi palub mul endale joonistada,see on maailma kõige raskeim asi üldse.Umbes,Tee mulle sitast saia.No mhh:D.Päris nii tegelt pole,kuid point jäeb samaks,et kellegile midagi teha,peab olema ju idee,ning minu meelest ,kui kellegile midagi joonsitada,siis peab see ka kuidagi selle tellinud isikuga seoses.See teebki asja väga raskeks,kui mulle ei ole jäänud sellest inimesest mingit teatud effekti siis on seda pilti mega raske joonistada.See pärast mul alati nii kaua nende piltidega läebki aega.Selle pildi tegemist venitasin umbes kuu aega.Kuni lõpuks ühel õhtul sain selle idee fläshhi ning võtsin üles kirjutatud märkmed kätte ja kasutasin neid asju.Ja tulemuseks tuli,meeli kergendav rahuldav pilt,mille üle olen ma rahul.


Nii,ma juba mõtlen et kas pilte saab liiga palju,sest amm,ei saa ka vist xD,laup,pühap ja nüüd on esmaspäev ka.Nii korras.See pilt on inspireerinud mind tänu muusikale,paljud pildid mis ma teen,tekivad muusika inspiratsioonil,kuulan lugu ning tekib selle looga seoses fläsh,sama kehtib selle pilti puhul."I like the way you look tonight",on üks Air-i lugu.Voot.Samuti on naiste joonistamine mulle millegi pärast raske,kuid see mis siit välja tuli,oli puhas õnn ning magusus ise.

No comments:

Post a Comment