Sunday, November 9, 2008

TööörbooDraiv


Jälle passin keset ööd üleval,tekib korraks see unine tunne,ning siis jälle kaob.Vihkan kui sa pole online.Mul on nii "vahvelilt" igav,et lausa vihma võiks sadada ning see ei muudaks asja igavamaks,sest igavus on põhjas.Telefonis on sinuga ka veider rääkida,sest mingi,ma hullult taaks sind näha,kuigi noh jamh magus hääl sul.Üleüldiselt peaksin ma midagi ette võtma oma igavusega.Peaks midagi tegema.Keegi pitsat viitsib sööma minna kusagile?Siis oleks mul põhjus kusagile kodust vantsida ,ning siis oleks mul pehme kellegiga hängida ka.Nädalavahetus oli piisavalt hästi.Reedel saime kaarliga poes üli napilt oma joogid kätte,kuna ühes poest lasti üle,ja pidime teise jooksma.Tahtsime trolli peale joosta,ning tuli välja et see rott lasi üle ja pani plagama ,ega peatundki :/.Vantsisime siis kaarliga(kõvahäälegakarjudesjatsistseeridesigastasjunagumeilkombekson) moodi teise poodi ja passisime seal jäljekorras,mingi 2 või 3 min oli aega jooki osta,vedas meil et saime.Ma otsustasin mitte õnneks(A),ning polnudki eriti party tuju.Vähklesin siis kuidagi kaarli juures,arvutis,löristasin ühte klaasi martiinit tervelt 6 tundi ning seejärel mu vend võttis pudeli kätte ning ütles"DAVAI LÄÄME KOJU" ja siis Kelli tassis ta koju,ning henri genereeris geniaalset plaani mida emale öelda kui too peaks üleval olema(kuna ema pidi vara ärkama).Kõik juba magasid,kui me koju rullisime ,henri ja kelli nifferdasid end magama,samuti mina.Järgmisel päeval sebis,Krista mind ja Raikot enda juurde.Läksin sinna,hängisin Krista ja Kersti ja TIINAGA.Kui tiina ära läks,siis muutus seltskond kuidagi paremaks,vb ma ei saa ta naljadele pihta.PIIPPIIIPIPP,seda sai parajalt palju tehtud,nii draakonit kui rõngad,Raiko sammus ka sisse,ning meil oli kohe 2 piipu mida filtreerida oma organitega.Sakkpowerdasime terve ööö kuni kella 3me ajal joonistasin veidike,kuna piibust akkas keerama(FAKKINPIPARMÜNT,mis mulle tegelt haigelt meeldib,lisaks maasikale).Lohisesime siis natuke voodis,ja siis ajasin kõik püsti,ja vantsisime Raikoga koju,jäin peaaegu autoalla,isegi süda ei akkanud tõmblema,ju vast nii töll oli olla.Vedike veider oli olla ja ma langesin kohe magama ära.Hommikul tuli isa kontrollima nagu alati,et kas ma ikka kodus(ma veel nii noor,ei tohi midagi teha)"noh palju õlle jälle jõite",ma tõesti ei tea mis tal selle õluga on,õlu on rõve,ma pole eriti kunagi õlu tahtnud.Jooks pigem limonaadi,kui seda.Isadepäval käisime vanama juures,sain ästi palju shokolaadi ning süüa,mida ma eriti ei tarbi viimasel ajal.Mardisandid käisid vist mingi 3 või 4 korda meil,ühekorra tegi vend nalla ja ütles"näe sulle on",läen siis ja vaatan 3 väikest smurffi.No hull nali küll,isa ja vend lääfisid end pooleks,ma pidin mingit ,ma ei tea mis planeedi laule kuulama.Tegelt nii jube ka polnud,aga ma ei viitsi eriti mingi smurfidega tegelada.Ma viitsiks tegelda mingite 7-8 a. lastega,aga mingi 4-5 klassi tüübid.mhh no tänks,need naeravad,ja ma ei tea äkki tulevad mingid minu kooli emod mulle veel sinna mingeid iks saasta tegema,siis no tänks.Taga on hea telefonis rääkida,kuigi loodan et paarikümne päävapärast oleks parem.ÄRGE FAKKING RÄÄKIGE TEISI TAGA,kõik tuleb välja.Bff,vihkan kui inimesed tekitavad sellist jampsi,kahepalgelised banaanid olete."tahan su kanni katsuda ja sa võiksid minu oma ka katsuda,ning me võiks tatti panna,kuna saan mina ka lõpuks õnnelik olla"See lause suht made my day,ei mäleta täpselt milline see oli,aga midagi sellist.ÄRA OLE KADUNUD,eks tänks.PS,ärge teheke narkootikume,ma ei tea seksige ilma kondoomita ja jääge rasedaks või midagi,see rikub ka teie noore elu piisavalt ära,aga palun ärge tarvitage narkootikume.

No comments:

Post a Comment