Wednesday, November 12, 2008

Need polegi su varbad,vaid..

"Mina valu ees kartma ei löö
ega kangeid valukaid söö"

"Kahjuks kätte jõudnud öö
ja homne päev raske töö."

"Uinu juba"

"Pigem närin uba"

"Tule täida enda lõhnaga mu tuba"

"Olen lammas, segi on mu pea
enam ühtegi riimi ma ei tea"

"Lohistan su voodi
enda ehitatud poodi
Sinu viin kuu peale
ning vastan su musule
jäta vabaks mulle üks enda käsi
midagi muud ma sul ei käsi"

"Mul kõtu ka nii tühi
ära olen nussind oma rühi
parem tule , end vastu mind nühi
nojah, et riimuks ütlen: häid pühi"

"Sind ma ei nühiks
kuid katsuks
Sind enda teki sisse mässiks
ja sind salaja passiks
Su põske ööläbi hõlmaks
su suule suudlusi kallaks
uinu nüüd kallis neiu
muidu teen suurema leiu
palun tuduma nüüd vaja minna
siis saan ka ma arvuti kinni panna"

No comments:

Post a Comment