Monday, November 3, 2008

Zakenda, vol 30.Meenused

Ma ise väga rahul pole sellega,kuna alati võiks parem olla,ja suurem osa kriitikast samuti ma ise tean ka mis igav,Kirja vead ja lause sõnastused,tihtipeale ma ei osanud kuidagi neid mõtteid sõnadesse panna või lihtsalt neid jutu osasid kokku viia ja see pärast see ongi üks kõige suurem miinus mis mulle endale ka eriti ei meeldi selle jutu juures.Mulle meeldis kirjutada seda,missest et ma ise selle jutu peale otseselt ei tulnud,see oli nagu pildi joonistamine mis flässhis mul kell 3 öösel peast läbi ning ma pidin ruttu akkam kirjutama,joonistamise asemel.Mulle endale meeldis seda kirjutada vast see pärast ,et tihti peale,kui ma seda teksti siin üritasin genereerida,siis need sündmused mis ma loosin,ma langesin ise ka nendesse ja see oli reaalselt fantastiline tunne,kui suudad mõelda end kusagile ja kogeda seda asja mis sa mõtled,mis siis et see kogemus kõigest peas.Vahe just selles et,kui sa mõtled midagi,siis see asi on sul ainult pildina peas,aga kui sa kirjutad,siis mingil määral see pilt su peas ärkab ellu ning see kogemus muutub kohe ühe tasandi võrra rikkalikumaks.Mulle meeldis Selindat igasuguste tüüpide vahele ja erinevate tingimuste keskele panna,ning see kuidas ta neid käsitles oli omamoodi katsumus.Ma ei tahtnud kunagi ehitada midagi sellist,mis oleks nagu klassikaline,kuigi mingisugused armastuse jooned sel lool siiski on ju VIST:D?.Igatahes,kõige rohkem olen ma rahul sellega,et igaüks kaasaarvatud mina ,võin Selindat kujutada sellisena nagu igaüks ise soovib.Sest ma ei kirjeldanud teda ise kunagi otseselt,mis sugune ta välimuselt on,või mida ta selja kannab või nii.Andsin talle ainult mõned iseloomu jooned mis naisele vajalikud.Kui nüüd mõtlema hakkata,siis see oleviku tegevus mis siin toimus kestis maksimum mingi nädal ju .Ainult mõned päevad.peale seda kui selinda ühest perest teise kolis ning sealsed asjad toimusid,ülejäänud tegevus oli kõik Fläshbäkkidena ja meenutused.See oligi hea.Mulle just meeldiski nii teha,et teatud punktis loos,pidin ma fläshbäkke kirjeldama,nii oligi palju huvitavam,nagu osades hästi välja kukkunud Anim multikates :).See kogemus oli hea,ning loodan et teile meeldib ka lugeda.Jutt ei ole mu meelest üksluine,üritasin süstida sinna nii igast,armastust,äktionit,mõtlemissüsteeme,pettumust ja tundeid,samuti verd ja roppust ning selget kõne.See oleks vast kõik.Nagu ütlesin viimase osa algul,et vb tuleb kunagi uus osa,kui tunnen et võiks,siis seda ka teen.Seniks aga,heips:)

No comments:

Post a Comment