Saturday, November 15, 2008

KaheksaKaheksat

Sõidan bussiga linna
Mõtlen valjult "Miks ma lähen linna?"
Kui ma ringi vaatan loosungeid ja poode
Mõtlesin ma "Miks ma ringi vaatan?"
Ma suudlesin mullast maad
Esimeses kuivas kohas mille leidsin
Ning ma ei pidanud mõtlema,miks me lesin

Vedikese aja pärast oli juba liiga külm
Sõitsin bussiga bussipeatusesse tagasi
Leidsin kirja,telefoni putkast
Ilma kontakt andemetetta
Kirja oli vist kirjutanud mõni kurb ingel
"Kiisu,see olen mina..See olin mina kes sind alt vedas"
See oli vist kõige häbelikum vestluse üritus üldse

Kui sa poleks mulle teejuhiks Pärnus,eksleks ma vist juba Rootsis
Loendaksin autode numbrimärke
"OEH,kuidas ma tahaks hüppata nende keskele,kui nad kiirelt sõidavad"
Sa ümbritsed mind,sa oled kena,aga peale sinu ma muud ei näe
Nagu paks udu - mille väljapääs paikneb taevas
Ma poleks kunagi lamanud siin hauas nii kaua

Suve esimesel nädalal käisin sõpradega sõitmas
Aga juba on 19nes
Ja sõpradest pole jälgegi
Ikkagi on mul mäluga probleeme
Peanmeelde jätma igast asju,mida ma tegelt ei peaks meelde jätma
Ja raske aeg
Unustan asju,mida ma ei tohiks unustada

Oeh,kui sa oled valmis tagasi tulema
Ma arvan et ma olen valmis,su tagasi tulekuks
Aga kui sa tahad jääda ,kus iganes sa ka poleks
See sobib ka,see pole tegelt üldse minu asi,kallis







Ma ei tüüta su meilboxi.

No comments:

Post a Comment