Tuesday, October 21, 2008

Blöööp

Mida ma täna teinud olen?KANNIGI,MUFFIGI,MIDAGI,no hea küll.Head plaanid olid küll,et meisterdan ühe pildi täna,joonistasin Siilile ja rebasele uusi osasid,kirutan Zakendat edasi,no great,midagi ma pole teinud.Võiks end dispilineerida veits.Samuti tahtsin ma minna veel MILKUSID Prismast ostma,sest eilne kogus mis ma ostsin osutus liiigagi väheseks.Kodudeel teegin pooltele otsa peale ja rääkisin endaga,et ahh kui hea sa oled.Ega mul erilist viitsimist pole hetkel ka midagi teha.Kuigi võiks.Saaks tegeleda millegi muuga ka vahelduseks,kui lesimisega ja musa kuulamisega(Aga mis sellel viga?)Midagi vast:D.Vabandan,kui te peate ootama Zakenda uusi osasid.Sest hetkel jõudiski mulle see kriis,kus ma pean ise mõtlema mis edasi saab.Jama,eks ma vahetevahel pingutan veidike.Tsekkige ikka siis siia ka vahest YeYe.Your Lord and Master Aadu :D.

No comments:

Post a Comment