Friday, October 17, 2008

Drawing 1.

Missiis et ma niigi juba Zakendat kirjutan ja igapäev ühe uue osa "Siil ja Rebane" sarjast lisan,on mul ikkagi veel tühi tunne,ma pean veel midagi enda loodud kraami näitama,lisama.ehk Igapäev hakkan siis ka lisama ühe enda joonistustest.Neid on üle 200(kuigi ma kõikki ei pruugi lisada)seega umbes aasta saab sisustatud.Asi Käib siis nii.Lisan Joonistuse ,kirjeldus ,mõtted jne.Ning miks ma üldse asju koomiksite või joonistuste puhul,pean PÄEVITI neid lisama.Et teil tekiks huvi uue osa vastu?Vaevalt :D ma ei tea kas teid üldse kotibki,seega see on suht läbikukkunud mõte.Ju siis lihtsalt sellepärast,et mul endal oleks huvitavam,ja saaksind end kuidagi Arhiveerida.
Kõik Pildid olen ma skänninud,see on minu päevikust,kunagi üritasin ma ka emo pilte joonistada,klassikaline trendiga kaasa minemise joonistus.Ta nimi on tundmatu aga pildi nimi on millegi pärast"21 of Wrist Cuts".

No comments:

Post a Comment