Thursday, October 16, 2008

Zakenda, vol 14."Ma sind ka, jah"

awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.Ega jah,ma kirjutan edasi nüüd.

..kui Selinda järgmisel hommikul oma vennakesega tuli Fredi ja Karli maja juurde,siis just sel hetkel,oli seal üks valge auto. 2 valges riietuses meest viisid Karli sinna autosse.Karl nägi Selindat ja hakkas rabelema,rabeles end lahti ja lidus Selinda juurde,haaras tast ümbert kinni ning sõnas:
"Ära mind unusta,isegi kui sa ei usu,siis tea seda,et ma mõtlen sinust alati ja ma tulen ja päästan su kunagi kõige halva käest,MA LUBAN!!."
Valgetes riietes mehed tulid jooksuga Selinda juurde,võtsid Karlilt kätest kinni,Karl jäi vait ega pukslenud enam vastu.Selinda oli jahmunud,ta aju lülitas end vist välja korraks,või tegi restardi,kuna ta ei osanud midagi vastata,ega suutnud end liigutada.
"Selinda,kas sinuga on kõik korras?",tõmbas Robert teda käest,kuid Selinda ei näidanud ühtegi elumärki.Fred näeb kaugemalt Selindat,ruttab koheselt Selinda juurde ja raputab teda,et too maapeale tagasi tuleks.Äkitselt ärkab Selinda shokist ja küsib siis koheselt:
"Fred mis juhtus?",Fred seletab terve loo,mis öösel toimus ning sõnab:
"Politsei arvas et Karl peaks kusagile imelikku haiglasse minema,uuringutele,sest taga on vist midagi viga.Aga ära pane tähele tule lähme mängime liivakastis."
Karl naeratab ,võtab Selinda käest kinni ja veab liivakasti poole,samas kui Selinda jälgib kuidas valge auto hoovist ära sõidab.Päevad mööduvad,Selinda käib ,hängib Frediga tema pool.Mööduvad aastad,kui ühel päeval ütleb Fred Selindale:
"Kuule sa meeldid mulle."
Selinda ei oska kuidagi vastata ,kuid ta tahaks hoopis küsida midagi,kuid surub selle mõtte koheselt ka alla.Fred mõmiseb ja teeb nägusid ,naeratab ja ütleb:
"Kuule,kas minuga kaasa tahad tulla ,me lähme Karli vaatama haiglasse."
Selinda,oli ära unustanud Karli ja selle sündmuse mis kunagi juhtus,ning vastab Fredi küsimusele suvalt jah.Järgmisel nädalal lähevad Selinda ,Fred ja ta vanemad vaimuhailasse Karli vaatama.Fred ütleb autos Selindale miks ta tahtis et Selinda kaasa tuleks.Põhjus oli see ,et Karl olevat palunud.Selinda,ei osanud küll vastata selle peale midagi hetkel.Algul lähevad külastus ruumi Fred ja ta vanemad,siis mõnekümne minutipärast,tulevad nad välja ja Fred sõnab Selindale:
"Mina nüüd sina."
Selinda kõnnib uksest sisse,külastusruumi.Vasakul pool ruumi,kus on aknad,on üks lühikeste juustega poiss,kelle käed on kinni aheldatud ,see poiss lehvitab,andes märksu Selindale käega ,et tüdruk tema juurde tuleks.Selinda kõnnib,ta kardab mingi tundmatu põhjuse pärast mida ta ei mäleta.Selinda istub laua taha,mille teiselpool istub lokkis juustega poiss.Poiss sõnab:
"Kuidas sul läheb ,mul on nii hea meel sind näha,ma pole sind ikka veel ära unustanud,ma igatsesin sind,ja see pärast palusingi Fredil sulle öelda,et ta sind kaasa võtaks."
Selinda ei saa aru ,või lihtsalt ei tahagi aru saada millest Karl räägib,kuni Karl sirutab oma käe Selinda käe poole ja haarab sellest kinni,lausudes:
"Ma armastan sind nii väga tüdruk ära unusta seda eks."
Selindal lähevad taaskord silmad suureks,talle meenuvad mälestused ja laused mida Karl talle eelmine kord ütles,kui oli veel pisike.Selinda suu hakkab liigutama end,ta ise ei liiguta seda,suu liigub ise ja ta huultelt kostub:
"Ma sind ka jah."
Karl naeratab ning tõuseb ja lahkub,lahkudes lehvitab ta veel Selindale.Tüdruk tõuseb püsti ,ning lahkub.Õues ootavad Fred ja ta vanemad.Fred kohe pärima,et mida nad siis ka rääkisid,Selinda ütleb:
"Midagi" ja istub autosse.

No comments:

Post a Comment