Thursday, October 23, 2008

Drawing 8.

Umbes,kui mul tuleb mõni uus joonistus,ja ta läheb alfabeetilises järjestuses,ette poole,hetkel olnud tähti,siis ma lisan selle uue.Ja nii ka on,See on hiljuti tehtud.Täna viitsisin selle isegi ära skännida,lisaks veel mõned 6 joonistust.Aga selline lugu,et ma isegi ei mäleta,mida ma seda pilti tehes mõtlesin,kindlasti kuulub sinna kategooriasse,kus mul flässib silme ees mingi visioon.See peaks olema naissoost isik,kuigi ma naissoost isikuid eriti ei joonista,ei kujuta ette miks.Aga viimasel ajal on millegipärast juhtunud just nii,et naissoost pilte tuleb rohkem.Pildi nimi on "Admilla",veider nimi:D tean aga siiski.Piltidele nimesid välja mõelda on üpriski raske,sest päris lambikaid nimesid mu aju ei taha genereerida,nagu näiteks Zakenda jaoks :D.

No comments:

Post a Comment