Wednesday, October 22, 2008

Veider..

Viimasel ajal hakkvad mu kõiksugused keha süsteemid alla andma ja üles ütlema.Põhjus muretsemiseks?KINDLASTI ei :D.Tähendab seda,et tegevust väha ja ma lihtsalt hallitan või mädanen.Viimasel ajal lisavad kõik nii palju kenasid pilte orkuti endast.Ainukesed pildid mis ma olen sinna suutnud panna on,pildid kus ma olen joobes,No meeldiv:D.Pean tunnistama,et ma eriti midagi ei viitsi teha,kuigi vahetevahel ikka millegiga hakkama saan.Kas keegi viitsiks kaisutama tulla ja vaadata minuga koos POWERRANGEREID? jep c.

Muideks,täna ülepika aja üritasin ma joonistada,kuna eile ma nii feilisin ühe kaardi valmistamisel,millest pidi tulema jõhkralt hea ja dialed ,nummu.Aga tulemus oli suht prügikasti tampimist väärt.Seega üritasin joonistada,paberi lõikumise ja kleepimise asemel.Igatsen suht suvist Blogimist.Prääga pole eriti midagi blogida ka.Pean vast mõnele istumisele kaamera kaasa vedama.Ja yuksiga võiks jalutama ka minna.Kuigi noh,siis ma peaksin koti pähe tõmbama.Eriti leim,kui ma pean mõtlema mingi asju,mida siia kirjutada.Ma ei viitsi :D.

No comments:

Post a Comment