Thursday, October 30, 2008

Hea oled..

Hea on kui kirjutad mulle kirja,hea on kui saan su kirjale vastata rõõmsa sisuga,hea on kui oled online ning hakkad minuga rääikma,hea on kui ütled,et ma ei kaoks ära ja jääks,hea on kui helistad lambikal ajal ja ma saan pugeda nurka ja sinuga salaja rääkida,hea on kui räägid ja kuulen su häält,hea on kui meil on ühiseid teemasid millest rääkida,hea on kui avastan maailma tänu nendele asjadele mida minuga sheerid,nii näiliselt kui tekstiliselt,hea on kui vahest keset ööd väriseb telefon ja oled sina seal sees,hea on kui ma kunagi tulen ja sõidan sulle külla,hea oleks kui sa mind siis ka samamoodi tahaks,hea oleks kui sa mind ka alles jätaks,hea oleks kui ma saaks jääda igavesti,hea oleks kui ma ei peaks mõtlema igast selliseid mõtteid,mis oled mulle pähe pannud,hea oleks kui võtaksid kaissu ja cuddleiksind mind tundide kaupa,hea oleks kui ma ei viitsiks kirjutada vahest,ole hea ja koli minu tuppa,poleks paha,kui hea oleks.

No comments:

Post a Comment