Thursday, October 16, 2008

Zakenda, vol 15."Hea,et ma ei mäleta"

"its getting closer to the end,i look back and smile" Suht nii ongi.

.."Oeh jälle mäluaugud,miks ma pean neid tablette nii palju sisse õgima,aga noh vähemalt valu kaob ära,seegi hea",sõnab Selinda ja ärkab voodis.Keerates enda külge märkab ta toolipeal olevat kleiti.
"Jälle punane,egas midagi,ei jäe vast muud üle."
Selinda ajab enda kõhna keha ümber punase kleidi ,sasib natuke oma juustega,midagi näkku endale panna pole,pole ju midagi siin Rico juures.Selinda lahkub toast,kõik toad on pimedad,koridor samuti.Suures toas pole kedagi,kõnnib seejärel trepist alla,seal kus peaksid kaarte pilduvad Mafioosed,Tommi ja Fred vist samuti istuma,pole ei kedagi.
"Hei,õhtust",kõlasid vanema mehe hääled,Rico,Selinda keerab end ümber köögi poole ja kõnnib sinna.Rico toetub aknalauale ja tõmbab sigarit,terve köök on vingu täis,nagu udu oleks,ei kujuta ette mitu ta neid seal juba teinud on.Laual on toitu meenutavad asjandused, mis eriti maitsevad ei tundu,kuid suva ta pole ammu midagi kõhtu saanud.Istub lauda ja tõstab endale erinevaid asju taldrikusse.Rico ei lausu sõnakestik vaid lihtsalt vaatab Selindat ja imeb oma sigarit.
"Söö söö,sul on jõudu vaja,sest ma eriti kaua ei viitsi oodata,ma nii tahan sind Selinda,et ma ise ka ei usu."
Selinda ei tee teist nägugi Rico jutupeale vaid närib rahulikult enda toitu edasi.Rico imeb mahvi ja istub siis lauataha ,küsides:
"Eelistaksid siin ,samas,kuna teisi pole,või siis kusagil meeldivamas kohas?"
Selinda neelab oma mälutud toidu alla ja küsib:
"Sul midagi sellist pole mulle anda ,mis mu mõtted eemale viiks,sest ma ei taha eriti elav sinu jaoks olla."
Rico naerab ja vastab:
"Mulle küll meeldiks kui sa oleksid kahejalaga maapeal,kui minuga oled aga okei,mis ikka,lähen kergemat teed pidi."
Võtab taskust midagi ebakasulikku ja seejärel annab Selindale.Selinda küsib seepeale:
"Kohe siis või?,heakene küll."
Tõmbab midagi endale sisse joob viskit kõvasti peale ,ning kui Selinda hommikul ärkab,ei mäleta ta õnneks midagi.
"Tänu jumalale et ma ei mäleta."
Keerates külge näeb ta enda kõrval karvast Rico selga ja talle tuleb ropsikas kurku,keerab otsekohe end uuesti ümber ,jookseb vetsu ,surub ropsi peldikust alla ja kõnnib seejärel vannituppa ,kus endale vett näkku laristab ja üritab mõleda:
"Miks,milleks,miks sa pidid surema Karl?"
Selindal voolab pisar silmast,mille ta kiiremas korras ära pühib,lükkab veel vett näkku,istub vannitoa nurka,ise olles täiesti paljas,veidike külm kah.Ta pisardab ja pisardab kuni enam ei mäleta mille üle ta pisardaski.Tõuseb ,paneb end riide ja otsustab minna jalutama.Rico oli vähemalt talle mingisugused normid hilbud ja jalanõud muretsenud .Uksest väljudes,on majaesine autosid täis ja Kaabudes mehed hängivad seal ringi.Päikesepaisteline ilm on,Tommi grillis just hetkel ,ta oli alati olnud kokamoodi rohkem,kui õel gängster.Tommi lehvitab Selindale,millepeale lauataga istunud ja just hetkel mugiv Fred märkab Selindat.Ta tõuseb kiiremaskorras püsti ,neelab oma ampsud alla ja tõttab Selinda juurde ja pärib:
"Noh kuhu sa läed,Rico ikka lubas sul minna kusagile?"
Selinda ei ole üllatunud,et Fred ta juurde koheselt jooksis ja pärima hakkas.
"Kusagile,ma mõtlesin ,et niisama natuke jalutan,võid ju kaasa tulla kui Rico mul kusagile üksi ei luba minna."
Fred muheles ja sõnas seepeale:
"Ega mul muud midagi üle ei jäe küll,kuule,ma teen sulle väikese sõidu lähme linna."
Mõlemad istusid autosse,Fred käivitas auto,tagurdas auto ümber ja nad suundusid linna,Selinda vaatas kõrvalistuja aknas välja ja ta mõttes valitses tühjus.

No comments:

Post a Comment