Sunday, October 26, 2008

Pehme


No,2 päeva järjest ikka ei oleks ajutu.Kuigi lõbus oli,sellist asja mu ajudele vaja ongi ,et ma jälle elurõõmsamaks saaks,ning need inimesed kellele ma oma jamast rääkis,suht olid meeldivad,kiskusid plastiku mu suust ära ning tõmblesid kui kärpsed mu ümber,hiljem sain natukene end soojendada ka ja kammida kellegi juukseid.Mmmmmm Everin :D .Veider on see,et tavaliselt ma nii palju ei joo :D või noh,ma ei joo üldse,ma ei tee kannigi tavaliselt.Ju vist jõudis minuni see periood,mis on kõigil alates 12-19 või nii.et läbud poed staff,ma selle vanuselt ei teinud kannigi,nüüd kui ma 18-19 nüüd lasen sajaga,ja siis keegi tuleb ütlema,et ööö mida sa teed sa ainult pidutsed ja alko on sinu jaoks tähtsam kui mina? Jep iiri :O ,siis kui ma noor olin sinu vanune,ei teinud ma üldse sellist staffi nii et :I vot.Ma pole kuri,lase onu aadul ka vahetevale natuke lõbutseda,niigi igavlen kodus ja teen siili ja rebase koomiksit,kammoon ??? :D hale.astun tuppa ja esimene asi mis ma ütlen "Omg liiga palju tüdrukuid" ja tagurdan toast välja :D.Kõik olid hästi sõbralikud ning kahvleid ja nuge oli hea süüa,seni kuni mu suust akkas verd voolama ja ma sülitasin kõik välja ja piirdusin plastik topsidega.K*****L K*****L K*****L,fakk ma söön triikraua ära,see hais ja värk jäeb vast elulõpuni mind kummitama xD.Nagu alati,kui kõik teised kukuvad paljaks aetud lammasteks (magama) ronin mina kellegi voodi ja akkan vatrma :D .Kokkuvõttes olen ma õnnelik et läksin,sellepärast et tükk aega pole nii lõbusat nädalavahetust olnud.Davai Everin,ma teen hommikuks pannkooke jäätise ja blenditud vaarikamoosiga.Taad teed ka?

9 comments:

  1. Mr.Plastic(: Aga no ma tõesti olen veendunud, et see hais on sul veel päris hulk aega ninas. Ja ega me vist väga ei aidanud sul seda unustada. .

    ReplyDelete
  2. Ega vist :D,siiski meeldiv seltskond olite,ülepika aja,eriti kui tsillisin sinu ja enelyga ja puhusime juttu :)

    ReplyDelete
  3. No suur tänu(: Tore on ka häid sõnu kuulda(; Tõesti. meeldiv jutuajamine oli. kordaks igakell.

    ReplyDelete
  4. samasugusestes asendites paluks (A)

    ReplyDelete
  5. Jumala pro oli ju (A),kammisin juukseid ja ajasime juttu :D

    ReplyDelete
  6. Evely juuksed said tõesti sirgeks.

    ReplyDelete
  7. Suht,sõltuvuse tekitasid ta juuksed,nüüd taaks veel sasida :/

    ReplyDelete
  8. heh. No jah. Ta ongi minu narkootikum. Sõltuvust tekitav. My addiction.

    ReplyDelete