Friday, October 17, 2008

Hmm

Ma hakkasin mõtlema,et terve see aeg mil ma olen seda Zakenda juttu kirjutanud,pole ma Selindat kordagi otseselt kirjeldanud,kui välja arvata,et tal on peenikesed jalad ja kena perse mida saab välja lugeda ainult kahest osast ning need kirjeldused on ka nii üldistavad.Ausalt öeldes,ma isegi ei tea milline ta välja näeb.Tas on lihtsalt nii palju erinevaid iseloomu jooni sees.Seega ma üritan teile rääkida milline ta läbi minu silmade on.Tal on peenikesed jalad nagu Merikesel ühe pildi peal.(mida keegi vist pole näinud).Samuti tal on kena perse,kuid ma tõesti ei oska täpsemalt öelda mis suuruses või millised läbimõõdud tal on,või noh nagu see üldse loeks.Samas,tal on lühemad juuksed.Läbi osade ta soeng vast muutub,kui ta oli noorem,siis olid tal pikad juuksed,ta on kogu aeg olnud selline peenemat sorti isik.Iseloomu juuntest võin nii palju mainida,et kui ta oli noor,siis ta oli sõbralikum,julgem,suhtleja ,kuid siiski üks üldistav asi jäeb talle koguaeg külge.Ta ahastab pidevalt,kui te lugenud olete,siis Selinda on peaaegu igas osas ,kas Suurenendus silmadega,ammuli suuga või kusagil teises dimensioonis ning üritab ära jagada mis toimub.Ta on vast nii veidralt imelik,et suuda uskuda neid asju mis temaga toimub,isegi siis kui ta perega üks null tehakse,toibub ta sellest kiirelt.pisaraid palju ei poeta,kuid neid poetab ta hiljem ja hoopis teistsuguste emotsioonide peale.Armastus,Karl,Fred.Siiski peale seda kui ta Leo juurde sisse kolis,ta muutus kõvasti.Ükskõiksemaks naiivsemaks ,kuid ikkagi temas jäi see inimlik iseloomu joon alles,Söögi tegemine ja koristamine,aga võibolla oli see kõigest ettekääne sellele,et enda aega sisustada.Kuid nüüd jälle füüsiliste omaduste juurde tagasi.Te kõik tahate teada.Mis riideid ta kannab,mis värvi ta juuksed on või silmad.Kuid ma ei oska öelda,ma pole kunagi mõelnud selle peale millised ta juuksed võiksid olla või mis värvi silmade taga ta iseloom end peidab.Tema puhul on see,et ma ehitasin ta selleks,et ta elaks lihtsal läbi kõik need tingimused mis ma talle loonud olen.Kõik need probleemid ja mõtted ja sündmused.Ja seal juures üritasin temast luua midagi enamat,kui lihtsalt nõrka naisukest.Tahan lihtsalt testida ja leiutada,kuidas ta iseloom peaks teatud sündmuse põhjal muutuma.Aga samas,need riided ja asjad mida ta kannab.Kui loete,siis panete tähele,et tal pole eriti midagi kanda,vaid lihtsalt ta kannab neid asju mis talle antakse,välja arvatud ühes osas,kus ta kandis teksaseid ja Kollast pluuset.Võibolla see näitabki milline ta on?Kas on üldse tähtis milline ta on?Ma arvan et ei.Kuid siiski ma kirjutan ju milline ta võiks olla ja samas mitte.Ahjaa loodan et suudate omaks võtta selle loo mille ma nüüd siia blogi taha monteerisin. :)
EDIT:Midagi sellist(Sry Merike)

No comments:

Post a Comment