Tuesday, October 14, 2008

Zakenda, vol 3.Miss Selinda

ahh,ma ei suuda ,ma ei taha spoilida ka teile,mis edasi saab,loodan et läheb huvitavaks,sest isegi ma ei tea mis ülejärgmine osa võib juhtuda:D ega jah.Loodan et vähemalt suudate mõned minutid päevas kasvõi loovutada minu "asjanduse" lugemiseks.Ah lugege juba!


..klõmm,Bruno võttis klaasist viskit,mull mull tegi keev piimasupp.Bruno istus lauataga köögis,kui samas Selinda tegi piimasuppi.Vaikus,tervelt tund aega juba.Selinda võttis piima Bruno käest,kui too ennem koju oli tulnud.Kuid ei sõnakestki.Bruno närvid olid juba oma piirid ammendanud ning ta küsis siis veidralt
"Kuule sa mingi täiesti tumm nüüd?"
Selinda ei vastanud selle peale kohe,kuid peale supipotikaane asetamist potile vastas ta täiesti rahulikul toonil nagu midagi poleks juhtunud:
"Ehh,mida?Kõik on ju korras,ega ma Leoga ei olnud armastusepärast koos,vaid sellepärast,et ma lihtsalt pidin,mul ei jäänud muud üle ju,seega,minujaoks erilist vahet pole ,kas ta surnud või mitte."
Bruno lükkas ühe klõmmu veel alla ja küsis:
"Miks sa siis temaga koos oled,kui küsida võib?"
Selinda sahistas veidike käterätikuga ja vastas:
"Ah,oli kah,kunagi hiljem võibolla räägin,kui pean seda vajalikuks,hetkel ma küll sellest rääkida ei taha eriti,sa ikka piimasuppi sööd?"
Bruno naeratas ja noogutas pead,kallas endale visikit juurde ning pakkus seda ka Selindale,kui ta keeldus,kuigi tavaliselt oli Selinda alati joonud,kui pakuti.Selinda võttis 7 supikaussi harjumusest,ning siis tuli meelde,et teisi enam ju pole,pani üleliigsed kappi tagasi ja võttis 2.Ühe asetas Bruno ette ja teise teisele poole lauda endale.
"Supp on valmis,ma tõstan sulle",sõnas Selinda,ning tõstis ka endale.Bruno hakkas sööma ning peale 3 ampsu küsis:
"Sa oled ju võrratult kena beib ning mafiooso naine,võinoh olid,miks sa nagu koduperenaine,ise süüa teed ja üleüldse miks meil siin teenreid pole,me oleme ju mafioosed,Leol oli ju pappi küll?"
Selinda naeratab ning räägib:
"Ma võin olla ju küll mafiooso naine,kuid ega ma pole selleks sündinud,mul oli kunagi elu ja see oli ilus,mitte et rahal ja niisama lesimisel midagi viga oleks,kuid nooremana,ennem seda kui siia tulin,elasin ma enda perega ja me olime rõõmsad."
"Seal tavaliselt tegin ma süüa ja koristasin,seega ma ütlesin ka Leole,et kui ta tahab et ma siin ellu jäeks ja end ära ei tapaks,siis lasku mul süüa teha ja koristada."
Bruno noogutas ja jättis mulje et mõistab,kuigi ta oli alati arvanud et Selinda on kõva tibi,kes kunagi tööd ei tee,võinoh polnud kunagi näinud teda süüa tegemas või koristamas.Mõlemad lahendasid oma supi ära,Bruno nõudis ühe portsu veel,Selinda passis aknast välja loojuvat päikest ,seni kuni Bruno teise portsu ära lahendas,mõlemad olid vaiksed,millestki polnud eriti rääkida,ega nad kumbki osanud eriti omavahel rääkidagi millestki,haruharva juhtus nii,et nad pidid vestlema,kuna Leo oli alati see kes käsutas ja talle ei meeldinud kui keegi ta naisega rääkis.Bruno lõpetas oma supi ja sõnas:
"Homme arutame mis edasi saab,hetkel jäen ma siia ööseks sest Termonzad jõlguvad siin lähedal ringi,mine tea mis neil vaja jälle korda saata".
Selinda noogutab ja ütleb,et too võib magada sohval,ning Selinda peseb nõud ja lahkub köögist enda tuppa.Bruno veel mõtiskleb veidike ja kallab endale viskipudelist põhja ära,lahendab selle ära ja seab siis end sohvale magama.

No comments:

Post a Comment