Thursday, October 16, 2008

Zakenda, vol 10.Onu Fred?:O

Veits lühike ,kuid siiski,üritan asja võtta juba meelsamini :D

.."keegi nagu paitaks mu põske,libistaks käega üle mu kaela ning üritaks mu haavu lahti siduda",tundis Selinda millepeale avas silmad.Ta kõrval istus Rico,passis talle otse näkku,kergitas oma vuntse ja naeratas,sõnades:
"Hei Selinda,polegi ammu näinud",Selinda vastas"Tere jah Rico",ning üritas end liigutada,kuid ei,kõik haavad kehal hakkasid rebenema,kui ta end üritas voodist üles tõmmata"Metsa",sõnas Selinda langedes padja peale tagasi.
"Kuidas ma üldse siia voodi sain?"
,küsis ta Rico käest ,kuid too kergitas õlgu ja naeris,
"Ega ma ei tea küll,muide ole lahke,sa ei pea tänama".
Rico tõusis püsti ja läks toast välja,jäädes ukse lävel seisma ja küsis:
"Ega Leo ja teised sulle haiget ei teinud?,kui jah,siis ma löön nad maha."
Selinda kergitas kulmu ja hakkas mõtlema,et kas Rico ikka veel ei tea et Leost ja Brunost on ainult jäänused järel,mis lagunevad ja hallitavad juba vaikselt,kuid järsku tuli tal idee mille turtsatas ta koheselt välja:
"Rico,kuule,Leo on surnud ning sa tegid Brunost juustu filee,aga siiski Serego kohtles mind väääga halvasti,tänu jumalale et sa mind päästsid nende käest."
Rico naeris selle peale ja ütles:
"Serego on surnud,me lükkasime talle noad kõrri ja razeerisime ta keha veidike,ja muide,ma tean et Leo surnud samuti Bruno,sest ma ise tekitasin temasse need õhuaugud,muide,see pomm vist isegi töötas mis Huangi juurde panime,vähemalt nüüd on sinuga kõik korras,aga puhka nüüd,ma pean sinuga hiljem rääkima."
Selinda oli sõnatu ,ta ei osanud midagi öelda,vaid keeras oma pea akna poole ja üritas magada.
"Aga kõik Pelmonzad on surnud?MIDA?,mismõttes,Rico on ikka täiesti ära keeranud vist."
(KoppKopp)
"Jah tule sisse,kes iganes sa ka poleks" ,vastas Selinda nõrgaks jäänud häälega.Uks avanes ja sisse astus Fred,teda nähes Selinda ehmatas nii ära,et rabelemisest tõmbas ta enda pooled õmblused lahti.
"FRED,Mida sa siin teed,appi,mida sa tahad?"
Fred ei lausunud sõnagi ,sammus vaikselt Selinda juurde,ronis ta peale ,lähenes ta näole ja seejärel siis sõnas:
"See on kõigest uni."
Selinda avas silmad ja sai aru.
"Ah,ikka olen veel sohval,Putsi."

No comments:

Post a Comment