Wednesday, October 29, 2008

Freez

The Major of Grufankistan will visit us today at the Saint Rechargemybatteris Hotel and your Mission is to go there,into he's room,and clean he's Prenuse(dont ask what's it like,i dont know,i just made taht up).Do this and i will reward you with ONE MILLION dust balls:D

Tegelt on asi nii,et ma aint vegeteerin,ega viitsi kannigi teha,ilm on ka leet ning miski ei tõmba õue,Eva ei saand ka kaua tlnas olla,seega üks põhjus vähem end liigutada.Taaks trippida,ning vist järgmine nv tripingi :).Kui kõik klapib siis tuleb sellest hea tripp,ja ma ei peagi ennast hallitama enam,suht loodan et see tripp miilustab mu üles ning laeb mu BATTERID täis.Zakenda on ka nii unarusse jäänud,ma lihtsalt ei viitsi seda lõpuni kirjutada öööh.Vähemalt siili ja rebase osad suht kestavad,kuid vahest on küll,et "poh täna ei tee teen omme 2",hui,ma ei teeks siis üldse:D.Aga vähemalt on mõned kes viitsivad mu blogi selle pärast üldse tsekkidagi :O "Props to you".Ehk siis need isikud ajavadki mind midagi tegema.Palun,kas keegi viitsib tulla minu juurde ja teha mulle makaroni pada hakkliha kastmega,jap see hea variant :D.Täna sain pannkooke koos õunamoosiga mis oli eriti dialed.Vanama tehtud moosid käravad ikka piisvalt ästi :)

No comments:

Post a Comment