Monday, October 27, 2008

Prossessing

Nüüd tekib mul see periood,kus kõht on nädalavahetusest taastunud,chillisin dušši all pool tundi ja lasin lihtsalt vett pähe ,mõeldes mida joonistada uueks siili ja rebase koomiksiks,lootusetu kahjuks.Mu aju on nii veidralt väsinud,et ma suutsin genereerida kõiges ühe mõtte.Ja selle ma ehitan ka täna vast eriti hilja,samuti homne osa,seda hakkan ka homme tegema,sest täna ma taan lihtsalt vegeteerida.Zakenda on nii unarusse jäänud,kuid ma ei taha kirjutada,sest see ei tuleks nii hea ,kui need eelnevad osad mis ma kirjutasin innukusest ning heameelega,mitu osa jutti.Peaks endale hommikueine valmistama ja Everinile lõuna.Ma saan vahest veidraid kõnesid öösiti,kuna ma luban endale helistada ,sest ma taan kõigle abivalmis olla.Seega täna öösel helistas Cke ja küsis"Kus lihula on":D.See ajas mu muigama vähemalt,kuna mul oli hetkel käsil suht vaidlus.Jap makaroni pada hea hakklihakastmega võiks menüüse toppida täna.

No comments:

Post a Comment