Tuesday, October 14, 2008

Zakenda, vol 1.Onu Leo

Mingil väärakal imekombel suutsin ma sellist teksti peast välja lükkata,pole üldsegi minu žanr või isegi huvipakkuv,kuid kirjutan seda mis pähe tuleb.Lisaks oletan, et sellele tuleb järg.Lugu hakkab kusagilt keskelt.Hiljem vast tuleb Flashbacke ka.Enjoi.


See on minu novelli,jutustuse,kahtlase veidra asjanduse taoline jutt,või midagi.See räägib ühest tüdrukust,nimega Selinda.Ma pole veel kõikke valmis kirjutanud,kuid ehki kui lugejaskonda on siis kirjutan isegi lõpuni .Kriitika ja muud kommentaarid teretulnud.Igasugused kirjavead ja asjad,ma tean,ma ei viitsi parandanda :D ,peaks olema enam vähem loetav..
Info: Mingil väärakal imekombel suutsin ma sellist teksti peast välja lükkata,pole üldsegi minu žanr või isegi huvipakkuv,kuid kirjutan seda mis pähe tuleb.Lisaks oletan, et sellele tuleb järg.Lugu hakkab kusagilt keskelt.Hiljem vast tuleb Flashbacke ka.Enjoi.

..ning Leo ütles oma punases kleidis olevale kallimale:
" Kuuled naine? Mine ja Ehita mulle üks Viin,sest mu kurk on piiisavalt kähe,ning mu käed ei värise enam piisvalt"
Naine tõusis oma kasukatega üle kuhjatud toolilt,rapputas kätt ning vastas jah.Seega keeras end köögi poole nii ,et ta pead kattev hunnik juukseid tegi õhuliblede vahel drifti.Tal olid jalas siiski ainult sukad,seega põrand ,mis oli hallikas pruun,tema jalge all ei klõpsunud.Ta tõmbas lahti krigisevad väsinud Nõukogude aegse külmiku uksed ning haaras sealt jääkihiga kattunud Viina ,ning paki mahla.Kallas ja segas ning seadis sammud tagasi suurdetuppa,kus lisaks tema Mehele Leole lõid aega surnuks ja laadisid revolvereid veel mõnedki mafioosod.Ta ulatas klaasi Leole ning ütles:
"Loodan et kulub ära,kuna mina enda pehmeid kannikaid enam kööki ei viitsi vedada."
Leo lõi selle lause peale oma kaaslastega ainult klaasid kokku ja lasi enda shoti alla ning naeris nii veidralt himuga,et tema paarimehed akkasid itsitama ja siis ,kõik see naer vaibus hetkega,kuni üks neist ,Bruno ,süütas sigari ja akkas tossutama niigi umbset ja udust tuba.Leo huuled olid viinased ning ta limpsas enda huuli ja sõnas:
"Bruno,vea oma mehed kokku,meil on vaja tööd teha,aitab tänaseks küll."
Bruno laadis oma revolveri ,tõmbas sigarist mahvi ja vastas naerul suuga:
"Jah boss saab tehtud."
Selinda ei viitsinud oma kulme selle peale isegi liigutada,kuna oli harjunud juba nende igapäevase rutiiniga ,kell pool 5 linna sõita 3me fordiga ja üle lugeda rahatootvad poekesed või muud säärased pandimajad.Ta aint lisas:
"Leo too piima eks,meil saab otsa,ma teen täna võibolla süüa."
Leo ei teinud välja vaid sättis oma kaabut ja viksis oma kingad läikima.Tuba oli tühi ning Selinda sirvis oma ajakirja edasi,samal ajal kui Leo koos Bruno ja oma sõpradega peksid ja lasid maha mõned hiinlased ühes vanemas kuuris mis pidi meenutama restorani "Huangi Nuudlid".Kuid vaevalt et see Leole piisavalt sisse tõi ,seega otsustasid nad selle poekese maatasa teha.Härra Tsang sai kuulid kerre ning ta pood tehti surmaks.Leo käsutas:
"Bruno võta raha ja kaome!"
Bruno hakkas rahakassat avama kui viimast hingetõmmet kinni hoidnud Härra Tsang sõnas:
"Ka-Boom."
Bruno ,Leo ja teised Gängsterid kergitasid kulmu,kui järsult käis plahvatus ,nii et Leo lendas oma ülemise poolega lakke ,üks mees mõnules valudes,puupilpad kõhus,mis vist kunagi meenutasid tooli,ning 2 härrat lihtsalt olid kadunud vereloigus.Bruno samas aga sai kõigest kriimud näkku ja poolde kehasse.Ta tõusis käpukile ja sõnas:
"Noo DICKWADs."
Tõusis püsti sättis oma kõrbend kaabut ja astus ust veidike meenutanud asjandusest välja.

No comments:

Post a Comment