Monday, October 27, 2008

Drawing 11.

Tavaliselt on nii,et kui ma pildi valmis saan,siis ma kas passin seda,et se meeeldib mulle või siis passin ja naeran et kui R tard ma ikka olla suutsin ja midagi sellist paberile liimida.Pildi nimi on "Cat has Dreams Like This".See oli nii,et mul oli käsil just üks suurem joonistus,mis oli tellimus suhteliselt,kuigi see pidi üllatus olema.Siis vahetevahel suudab mu kass mängida nummit nagu hetkel magab mul pea norgus monitori otsas,siis suutis ta tulla mulle voodi peale,kus ma joonistasin,ning hakkas väääga veidral moel nurruma.See omakorda andis mulle kohe silme ette flässhi ja ma üritasin joonistada seda und,mida mu kass nägi,kui ta veidralt nurrus.Mulle meeldib see pilt väga,sest see on tehtud rohkem südamega,kui puhtast inspiratsioonist.

No comments:

Post a Comment